比生活更静谧

每首音乐都是一种情绪,
每件乐器都是诉说的方式。
与你相逢,甚是欢喜。

 
When You Sleep - Mary Lambert
Heart On My Sleeve Mary Lambert

When You Sleep - Mary Lambert

I could make you happy
我可以给你幸福

I could make you love me
我可以让你爱我

I could disappear completely
我也可以完全消失

I could be your love song
我可以成为你的爱歌

I could be long gone
我也可以远去

I could be a ghost in your eardrum
我可以成为你耳边的幽灵

when you sleep, will it be with me? 
当你睡着时 可以与我厮守么

when you sleep, will it be with me? 
当你睡着时 可以与我厮守么